Uroczystego otwarcia dokonał dziś przedpołudniem Andrzej Szarlip Starosta Biłgorajski  - Przez wiele lat urzędy i urzędnicy kojarzyli się mieszkańcom powiatu z demonstracją władzy, brakiem przychylności, niejasnymi procedurami, piętrzeniem trudności w załatwianiu spraw administracyjnych. Podnoszenie jakości i wprowadzanie standardów obsługi klientami ma zmienić ten wizerunek. Chodzi o to, by mieszkańcy powiatu nabrali zaufania do urzędu, a urzędników traktowali jak profesjonalistów służących pomocą w załatwianiu spraw administracyjnych. Dobre nastawienie do urzędników nie tylko wzmocni ich pozycję zawodową, ale także ułatwi obsługę mieszkańców - Celem podnoszenia jakości w naszym urzędzie jest profesjonalne i skuteczne załatwianie spraw.

       Dzięki wsparciu Pana Starosty mogliśmy przeprowadzić prace polegające na remoncie tej pięknej Sali i poczynić znaczne kroki w celu polepszenia jakości obsługi interesantów naszego Wydziału. Sale czy też Biura bądź Punkty Obsługi Interesanta są już standardem w wielu urzędach. Jednak do chwili obecnej takiej Sali w naszym Wydziale nie było dlatego też interesanci chcąc załatwić sprawę zmuszeni byli poszukiwać pracownika który udzieliłby odpowiedniej informacji. Liczne korytarze Wydziału, petenci błądzący po budynku, kolejki w oczekiwaniu na urzędników przysparzały wielu kłopotów. Z naszych obserwacji i doświadczeń wynika, że można zrobić piękne i czytelne tablice informacyjne, a interesanci i tak będą się gubić w budynku urzędu. Najprostszym i najbardziej skutecznym rozwiązaniem jest więc zorganizowanie dla nich pomocy i udzielenie wszechstronnej informacji w jednym miejscu - podkreślał w rozmowie z dziennikarzami Ireneusz Bulicz Kierownik WGiGN.

Galeria z wydarzenia kliknij >>TUTAJ<<