Szanowni Państwo, przypominamy iż od 8 października 2020 roku wstrzymaliśmy obsługę bezpośrednią
w Wydziale Komunikacji i Drogownictwa, jednak załatwianie spraw jest nadal możliwe przez inne, wymienione formy kontaktu :
 
- kontakt telefoniczny :
 
umawianie odbioru stałych dowodów rejestracyjnych: 84 688 20 37
 
zapytania dot. rejestracji pojazdów:84 688 20 39, 40, 41
 
zapytania dot. prawa jazdy: 84 688 20 44, 45
 
- poczta tradycyjna :
Starostwo Powiatowe w Biłgoraju, ul. Tadeusza Kościuszki 94, 23-400 Biłgoraj
- strona www:
 
- poczta elektroniczna :
- skrzynka ePuap :
www.epuap.gov.pl : /f3xye6n66k/SkrytkaESP
- wrzutnia skrzyniowa :
umieszczona w przedsionku wejścia do urzędu od strony ul. Kościuszki
- biuro podawcze :
wejście do budynku od strony ul. Sikorskiego
 
Wydawanie dokumentów odbywa się wyłącznie przez okienko podawcze umieszczone w głównych drzwiach przy wejściu do budynku od strony ul. Kościuszki
W przypadku gdy konieczny będzie kontakt bezpośredni pracownik urzędu ustali z Państwem dogodny termin wizyty w celu bezpośredniego załatwienia sprawy.

O  P  Ł  A  T  Y  rejestracyjne

wszystkie płatności prosimy regulować drogą elektroniczną
 
kasa urzędu jest nieczynna

 INFORMACJA

  1. Bezpośrednia obsługa interesantów prowadzona jest w Punkcie Informacyjnym spełniającym jednocześnie funkcję Biura Podawczego umiejscowionym na parterze budynku .

Tutaj otrzymacie Państwo informację o sposobie załatwienia sprawy oraz uzyskacie kontakt z pracownikiem odpowiedzialnym za jej załatwienie.

  1. Obowiązuje zakaz swobodnego wstępu interesantów do pozostałych pomieszczeń urzędu.

  2. Wnioski, podania, pisma kierowane do Wydziału Komunikacji i Drogownictwa należy składać do wrzutni skrzyniowej umieszczonej w przedsionku głównego wejścia do urzędu od strony ul. Kościuszki.

  3. W tym samym czasie w przedsionku lub w miejscu przeznaczonym do obsługi interesantów nie może przebywać więcej niż 1 osoba.

  4. Pierwszy kontakt z interesantem chcącym załatwić sprawę w urzędzie odbywał się będzie przez właściwego pracownika w specjalnie wyznaczonym miejscu na parterze budynku.

  5. Bezpośrednie załatwienie sprawy możliwe jest jedynie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub mailowy z pracownikiem urzędu.

Przypominamy, że nadal przy załatwianiu spraw w urzędzie obowiązuje nakaz zakrywania ust i nosa oraz korzystania ze środków dezynfekujących wystawionych w holu wejściowym urzędu.